wtorek, 9 lipca 2019

Wszystko co dobre szybko się kończy .

Witam serdecznie !!!

Pstryk i po urlopie ...

 Tyle człowiek czeka , planuje szykuje się do wyjazdu jak przysłowiowa " sójka za morze " a tu szast prast i szara rzeczywistość : D
Pozostają wspomnienia , zdjęcia i troszkę opalenizny .

Ale najważniejsze , że człowiek wraca wypoczęty i pełny werwy do pracy . Zaległości mam ogromne , dawno do Was nie zaglądałam , obiecuję nadrobić wszystko w niedługim czasie .
***
 Piękne widoki Turcji , urzekły mnie swoimi kolorami , spokojem , pięknym słońcem i ciepłym morzem . A ja chłonęłam wszystko jak gąbka , żeby zostało w pamięci jak najdłużej i w pochmurne dni wracały do mnie te wszystkie piękne obrazy .

A teraz zapraszam na relację z moich wakacyjnych wojaży :D











Oczywiście nie byłabym sobą , gdybym na każdym kroku nie wypatrywała różnej maści rękodzieła .
 Gdziekolwiek jadę to zawsze zwracam na to uwagę .
 Wieczorem na straganach , można zobaczyć naprawdę fajne prace ręcznie wykonane .

Maskotki różnej wielkości są zrobione z kolorowych włóczek , każdy detal jest tam starannie dopracowany ...śliczne są !!!
Zdjęcia trochę kiepskiej jakości , tam już o 19 słońce zachodzi i bardzo szybko robi się ciemno .
***
A ten gościu z gitarą po prostu skradł moje serducho :D 


  I jeszcze coś co zwróciło moją uwagę , to rower i drzewo ubrane w kolorowe włóczkowe ubranko ...prawda że fajny pomysł ?
 Może na zimę i mój osobisty rower tak wystroję ?
 ...żarcik oczywiście :}

Uff...ale się naprodukowałam , mam nadzieję że Was nie zanudziłam tymi fotkami ?
Następny post , koniecznie z xxx !!! 

Buziaki zasyłam i miłych wrażeń urlopowych i nie tylko życzę .

Pozdrawiam słonecznie :*
 
Ania.

22 komentarze:

  1. Oooj, Aniu! Piękne fotki przywiozłaś z Turcji... a to, co masz pod powiekami, zostanie już na zawsze... do przywołania w chwilach znużenia i zniechęcenia... Tego nie odbierze nikt. Dlatego warto gromadzić wspomnienia... wrażenia, smaki, zapachy, barwy... To teraz pełna werwy na pewno zabierzesz się za kolejne wspaniałe prace rękodzielne z zapałem i radością tworzenia, czego Ci z serca życzę :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za każde miłe słówko:)
      Tak się w tych wakacyjnych wojażach zatraciłam,że blog leży odłogiem ...wstyd wielki;)
      Pozdrawiam ciepło😊🌺

      Usuń
  2. Aniu!
    Fantastycznie, że wypoczęłaś i wróciłaś pełna energii i cudownych wspomnień!
    Fotki przeurocze i absolutnie mnie nimi nie zanudziłaś... mogłoby być ich jeszcze więcej :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ,a ja miałam obawy że za dużo i nudno?;)
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  3. Aaaach! Ale tam pięknie. Cudowne wspomnienia pozostaną na zawsze, Aniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu te wspomnienia będą jak znalazł na pochmurne dni ;)
      Pozdrawiam wakacyjne i słonecznie 😊🌻

      Usuń
  4. Wspaniałe wakacje za Tobą, wspomnień będzie co nie miara! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam:)
      Ps. mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełniły?

      Usuń
  5. Piękne fotki, wspaniałe wspomnienia i najważniejsze, że urlop udany. Teraz można planować następny 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko ja to bym mogła cały czas być na urlopie, niestety praca na to nie pozwala;)
      Pozdrawiam ciepło Alinko😊🌺

      Usuń
  6. Piękne krajobrazy i ciekawe rękodzieło. najważniejsze że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,wypoczełam i lenia załapałam strasznego;)
      Pozdrawiam Agatko 😊😊😊

      Usuń
  7. Ehhh...Ty wiesz, że zazdroszczę okrutnie :)
    Takich okoliczności pięknych to moje oczy jeszcze nie widziały.
    Najważniejsze,że jesteś zadowolona a akumulatorki naładowane na cały rok :)
    Uściski słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu już niedługo i Ty będziesz leniuchować w pięknych miejscach ,ja już nie mogę się doczekać naszych wojaży i przygód;))
      Serdeczności kochana 😘

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, piękne miejsca, piękne wspomnienia - dzięki, że się nimi podzieliłaś z nami.
    Serdeczności!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Violu :*
      No musiałam się podzielić z moim tajemnym światem ;)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia. Ja parę lat temu zwiedziłam stolicę Turcji która mie zachwyciła ale nie czułam się tam bezpieczna widząc wszędzie spacerujących mężczyzn z bronią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgisiu w rejonach turystycznych jest inaczej, tam życie płynie jak u nas nad morzem:)Tylko te widoki i piękne ciepłe morze masz pewne .
      Bez obaw można spędzać tam urlop, ludzie są bardzo przyjaźnie nastawieni .
      Pozdrawiam Cię serdecznie:)
      Ania.

      Usuń
  10. Bardzo się cieszę że ci się wakacje udały:-))) Ja co prawda na lokalnych rynkach, ale też zawsze za rękodziełem się rozgladam, a uwielbiam różnego rodzaju bazary i kiermasze. A ten rower to przypomiał mi jak kiedyś mój mąż obszył swój rower włochatym kocem i jeździł po mieście. Fajny był tylko mało praktyczny przy deszczu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko to chyba już takie nasze skrzywienie robótkowe,wypatrywać rękodzieła;)
      A misiaty rower Twojego męża, to dopiero musiał być superancki!!! szkoda , że foty nie zrobiłaś:)))
      Pozdrowionka ciepłe ślę:*

      Usuń