sobota, 27 lipca 2019

Choinka 2019 Lipiec .

Dzień dobry :}

Lipiec powoli dobiega końca , już połowa wakacji za nami.
 Tak leniwie i wakacyjnie czas płynie  ,że ochoty na coś  konkretnego u mnie brak .
Niby coś tam dłubię , jakieś hafciki powstają , ale żeby to w całość sklecić to już wyższa " szkoła jazdy " .
Coś mi się wydaje ,że ruszę z kopyta dopiero we wrześniu :D

Podziwiam dziewczyny " blogowe " które produkują posty z prędkością światła i zachwycam się pięknymi pracami z wykorzystaniem haftu i zazdroszczę bardzo , sumienności i zapału do pracy ..no taka prawda .
A ja beznadziejnie leniuchuję z książką w fotelu , wstyd okrutny !!!

Całe szczęście , że jest  Kasiowa zabawa która mnie z tego marazmu skutecznie wyrwała . Książki na bok odłożyłam i za igiełkę złapałam . Ta zabawa to taki przyjemny obowiązek , który skutecznie stawia mnie do pionu :D


    Gdzieś w czeluściach Netu znalazłam trzy babeczki świąteczne , dzisiaj jedną z nich Wam zaprezentuję .
 Kolejne babeczki w trakcie produkcji :D

 Hafcik ma ok.13 cm ,więc na karteczkę za duży ,
ale po głowie chodzi mi pomysł ...może zawieszka obszyta czerwoną bawełną w biale grochy byłaby idealna?

Pięknie dziękuję za każde słowo jakie u mnie zostawiacie , 
to miód na moje serce :*

Pozdrawiam Was słonecznie i 
wszystkiego dobrego życzę :}

Ania.

 

41 komentarzy:

  1. Aniu, piękna zawieszka i myślę, że pomysł z zawieszką jest super.
    Czasem i poleniuchować trzeba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Leniuchowanie dobra sprawa,byle z umiarem hihi..
      Serdeczności ślę:)

      Usuń
  2. Piękny haft, a zawieszka na pewno będzie jeszcze piękniejsza :-) A co do weny i liczby prac, to chyba liczy się jakość i przyjemność z pracy, więc po prostu się zachwycam piękną babeczką :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i cieszę się , że moja świąteczna babeczka Ci się podoba :)
      Pozdrawiam słonecznie 😊🌞

      Usuń
  3. Babeczka rewelacyjna! Jako zawieszka z pewnością zachwyci jeszcze bardziej :-)
    Wena pewnie wróci z pierwszymi chłodnymi wieczorami :-) teraz cieszmy się ciepłem i letnim lenistwem :-)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa Kasiu :) będzie chłodniej i po wakacjach to wtedy nadriobię zaległości .
      Uściski:)))

      Usuń
  4. Wspaniała zawieszka Aniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super babeczka, miałas świetny pomysł z tym hafcikiem Aniu :)
    Ciekawa jestem bardzo, jak ją oprawisz.
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty pierwsza Kasiu zobaczysz efekt końcowy, obiecuje :)
      Serdeczności dla Ciebie .
      Dziękuję bardzo :**

      Usuń
  6. Świetna babeczka, zawieszka będzie na pewnie super, czekam z niecierpliwością , na bank bedzie jej pieknie z czerwonym w białe kropeczki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu :)
      Jak tylko ubiorę babeczke w kropeczki to się pochwalę na pewno.
      Pozdrawiam słonecznie :)))

      Usuń
  7. Urocza zimowa babeczka 😍😍😍 też czekam z niecierpliwością na oprawę zawieszkową😘😘😘❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczka z pingwinem jest śliczna :).

    Aniu jeśli zamieniłaś haft na książki, to jest dobre lenistwo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki to moja słabość i często mam dylemat, czytać czy coś działać w temacie robótkowym ?;)
      Dziękuję Agnieszko i serdeczności ślę:)))

      Usuń
  9. Świetny ten hafcik babeczka bardzo smakowita :-)
    A ta ażurowa ramka u mnie to wykrojnik , kupiłam go w Zielonych Kotach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję pięknie za odpowiedź, ramka jest śliczna :)
      Pozdrawiam słonecznie :)))
      Ania.

      Usuń
  10. Prześliczna świąteczna babeczka!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu i mnóstwo słonka ślę:)))
      Ania.

      Usuń
  11. Przepięknie wypieczona babeczka. I ile się na niej dzieje! Zawieszka? Na pewno będzie śliczna :)
    Poczytać (zwłaszcza w takim upale) też jest przyjemnością - nie wyrzucaj sobie lenistwa.
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violuś pięknie 😊
      Leniuchowanie z książką to moje drugie ja ;)
      Pozdrowionka dla Ciebie:)))

      Usuń
  12. Śliczny hafcik:) A jakie fajne kolorowe lampki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. W planach mam kolejne babeczki ;)
      Dziękuję Małgosiu :)))
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rewizytę,życzę udanego weekendu, obserwuję i pozdrawiam ☺☺

      Usuń
    2. Witam Natalko w moim małym świecie, rozgość się proszę ,a miło mi będzie 😊
      Dziękuję za wizytę i cieszę się , że podobają Ci się moje prace.
      Pozdrawiam :)))
      Ania.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ooo..jak miło, że do mnie zajrzałaś 😊
      Dziękuję Edyto pięknie:)
      Pozdrawiam słonecznie 😊🌺

      Usuń
  16. Aniu, jaki to wstyd z ksiażka siedzieć, przecież czasem nawet od robótek trzeba odpocząć. Ja sama też jakoś nie specjalnie mam ochotę na robótki, tym bardziej że w domu dużo pracy jeszcze przede mną.
    Za to babeczka wyszła Ci przecudnie i ten pingwinek...miodzio!
    Usciski przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko tak jakoś mi nie po drodze z igiełką w ten wakacyjny czas , leń mnie dopadł;)
      Ciebie rozumiem doskonale ,przy przeprowadzce mnóstwo pracy i człowiek nawet nie myśli o przyjemnościach.
      Niech Wam się dobrze mieszka kochana, serdeczności ślę:*

      Usuń
  17. No cóż?! Dla mnie rękodzieło powinno być przyjemnością, a nie pracą na akord. Czasem przychodzi brak weny, czasem letnie lenistwo, ale przecież nie leniuchujesz całkiem, wyszyłaś piękną zawieszkę 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Alinko w 100 % ,to ma być przyjemność:)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  18. Przyjemniaczek - śliczniaczek!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :)))
    Dziękuję pięknie za wizytę i pozdrawiam serdecznie:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń