pi膮tek, 12 marca 2021

W mi臋towym kolorze:)

Witajcie kochani 馃槉

 

I znowu mnie wzi臋艂o na sznurkowe koszyki:))))

Buszowa艂am ostatnio z przyjaci贸艂k膮 po sklepach i wypatrzy艂am sznurek w pi臋knym mi臋towym kolorze, nie mog艂am si臋 powstrzyma膰 i musia艂am go mie膰! Obieca艂am sobie, 偶e ju偶 nie b臋d臋 dzierga膰 koszyk贸w, bo r臋ce bol膮 od grubo艣ci szyde艂ka i zrobi艂am ich ju偶 ca艂kiem sporo. Obdarowa艂am rodzin臋 i bliskich, w domu te偶 kilka ich zosta艂o...no ile mo偶na? To chyba jaka艣 choroba koszykowa;)

W mi臋towym kolorze powsta艂 koszyk dosy膰 du偶ych rozmiar贸w, jego drewniane dno ma 25cm. 艣rednicy. Zrobi艂am mu "uszy" i ozdobi艂am bawe艂nian膮 opask膮 w kolorze mi臋ty w drobne r贸偶yczki:) Musz臋 przyzna膰, 偶e mnie si臋 bardzo podoba ze wzgl臋du na przepi臋kny wiosenny kolor.



Kolejny koszyk w kszta艂cie miski, powsta艂 z resztek poprzedniego sznurka. Szkoda by艂o mi zostawia膰 takie resztki, bo z do艣wiadczenia wiem, 偶e ju偶 nigdy do nich bym nie wr贸ci艂a. Po艂膮czy艂am granat z mi臋t膮 i jest nast臋pny koszyczek na kt贸ry chciwym okiem spogl膮da moja c贸rcia:))) Jak nic b臋dzie jej!


A do mojego ogrodu nie艣mia艂o Wiosenka zawita艂a, chocia偶 zimno i pogoda w kratk臋, raz pi臋kne s艂o艅ce a za chwil臋 艣nieg grad i w nocy na minusie:(

Bia艂e delikatne kwiatuszki przebi艣nieg贸w na s艂onko ochoczo spogl膮daj膮 i krokusy nie艣mia艂o rozkwitaj膮! Ehh...jak ja lubi臋 przedwio艣nie, dla mnie to taka nadzieja na nowe i lepsze!


*********

Kochani zapraszam Was bardzo na  Xgalaktyczne Candy Naparstkowe do Kasi z bloga,

 " Tam gdzie spadaj膮  Anio艂y "

Zapisy trwaj膮 do 11. 04, wi臋c jeszcze troszk臋 czasu zosta艂o 馃榾

Dla wielbicieli i zbieraczy naparstk贸w taka rozdawajka, to nie lada gratka. Przy odrobinie szcz臋艣cia mo偶na powi臋kszy膰 swoj膮 kolekcj臋 o prawdziwe naparstkowe pere艂ki, jedyne w swoim rodzaju 馃挅

 

To ju偶 wszystko na dzisiaj...

 Pozdrawiam Was serdecznie i mi艂ego weekendu 偶ycz臋, pe艂nego s艂o艅ca i mi艂ych chwil:)))

Dzi臋kuj臋 pi臋knie za ka偶de odwiedziny i mi艂e s艂贸wko馃槝 


Ania.

 

 

 


 

 

22 komentarze:

  1. Mi te偶 ten kosz bardzo si臋 podoba. Pozdrawia wiosennie:)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Cudne koszyki powsta艂y, a kolorem prze艣liczny:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Obydwa kosze cudne! Lubi臋 i mi臋t臋 i granat:) A ta bawe艂niana opaska, to jak wisienka na torcie.
    U艣ciski:)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Aniu pami臋tam jak ja kiedy艣 mia艂am taki sza艂 na koszyki ze sznurka. Robi艂am je hurtowo i obdarowywa艂am rodzin臋, przyjaci贸艂, a raz nawet kole偶anka wpad艂a na pomys艂 bym zrobi艂a z okazji Dnia Nauczyciela dla wszystkich, kt贸rzy ucz膮 nasze dzieciaki. Szale艅stwo to by艂o :). Pi臋kne s膮 Twoje oby dwa! Ten mi臋towy bardzo mi si臋 podoba, poniewa偶 uwielbiam ten kolor w wiosennych dekoracjach :)). I jakie 艣liczne kwiaty zakwit艂y u Ciebie :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Uwielbiam te koszyczki, wygl膮daj膮 super ozdobnie i mo偶na je zmienia膰 co kilka miesi臋cy jako ozdob臋 na szafkach.
    U艣ciski

    OdpowiedzUsu艅
  6. wow ale pi臋kne koszyczki. misterna robota

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢liczny koszyczek w kolorze mi臋towym.

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢liczne te koszyczki, Aniu. Kolor mi臋towy ma mn贸stwo uroku, trudno go nie lubi膰.
    Oznaki zbli偶aj膮cej si臋 wiosny to prawdziwy mi贸d na serce.
    艢ciskam mocno.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Fajne koszyczki ale ten mi臋towy prze艣liczny!

    OdpowiedzUsu艅
  10. Aniu, wcale si臋 nie dziwi臋, 偶e nie mog艂a艣 si臋 oprze膰 tej mi臋cie! Cuda z niej powsta艂y- zw艂aszcza ten kosz z kokardk膮 mnie urzek艂. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  11. Pi臋kne koszyczki i bardzo przydatne. Uwielbiam kolor mi臋towy wi臋c tym samym m贸j zachwyt zenitu si臋ga. A paluszki dobrze si臋 maj膮 po tej pracy? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Urocze koszyczki :) I te ogrodowe kwiatuszki pe艂ne optymizmu wiosennego :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Fajne te koszyczki i jakie praktyczne. Ta kokarda pi臋knie zdobi. Po Twoim ogrodzi wida膰, 偶e chyba jednak wiosna o nas nie zapomnia艂a ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  14. Pi臋kny i kolor i wykonanie koszyczka. Kokarda to wisienka na torcie :-). U mnie te偶 przebi艣niegi wychodz膮 nie艣mia艂o. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ja nigdy nie robi艂am takiego koszyczka, przera偶a mnie ta grubo艣膰 sznurka 馃檪 dlatego zachwycam si臋 Twoim, 艣liczny jest i ta kokardka uwieczni艂a ca艂e dzie艂o 馃槏
    Serdeczno艣ci 艣l臋 馃槝

    OdpowiedzUsu艅
  16. Przepi臋knie wyszed艂 Ci ten koszyczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  17. bardzo 艂adne i po偶yteczne koszyczki. Nigdy ich nie jest za du偶o 馃槉 A wiosna w ogrodzie nastraja bardzo optymistycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  18. Oooo rety ale Kochana z Ciebie Duszyczka ze Ci sie tak chce dla innych dziergac. Ja niestety nie potrafie tego robic i bardzo mi zal. Szaccun dla Ciebie bo sliczne te rzeczy, az sie nie moge napatrzec.

    OdpowiedzUsu艅
  19. Pi臋kniutkie koszyczki, ich robienie wci膮ga na maksa :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsu艅
  20. Koszyczk贸w Aniu nigdy do艣c, a ju偶 szczeg贸lnie gdy sa takie 艣liczne :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Oj tam, moim zdaniem nie ma czego艣 takiego jak za du偶a ilo艣膰 r贸偶nych wersji kolorystycznych ;) A koszyki robisz pi臋kne, wi臋c szkoda z nich rezygnowa膰.

    OdpowiedzUsu艅