sobota, 11 września 2021

Choinka 2021 Wrzesień:)

Dzień dobry 😀

 

Witam Was serdecznie w tą piękną i słoneczną sobotę. Cieszę się bardzo, że lato nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i dalej trwa, przynajmniej u mnie temp. 27 st! Liście już powoli zmieniają swoje kolory na wszelkie odcienie żółci i złota, co przy świecącym słońcu jest wyjątkowo piękne! Uwielbiam taką pogodę😍

Aż wierzyć się nie chce, że za trzy miesiące będziemy się szykować do Świąt Bożego Narodzenia. Nie wiem jak to jest u Was, ale ja upływające miesiące widzę między innymi po zabawach blogowych. Jeszcze trzy prace i finisz:)

 Dzisiaj kolejna moja praca w zabawie Choinka2021

Ostatnio jestem bardzo przewidywalna w moich choinkowych pracach, znowu w odcieniach niebieskości i znowu haftowany aniołek.  No trudno nic na to nie poradzę, że bardzo lubię aniołki i niebieskie, chaberkowe kolorki też:)))

Zawieszka w kształcie serca ubrana w kraciastą bawełnę, ozdobiona w falbanki i koronki 😀

                Dla porządku sprawy, banerek zabawy 😀

 





To już wszystko na dzisiaj kochani, miłego czasu dla Was i waszej rodzinki😘

Zmykam do ogrodu troszkę posprzątać i pogrilować, trzeba korzystać z każdej wolnej chwili i pięknej pogody!

Serdecznie dziękuję za piękne komentarze pod poprzednim postem, moje serducho się cieszy z tak miłego przyjęcia mojej igiełkowej fantazji 💕

 

Ania.



 

    

19 komentarzy:

  1. Hafcik znam bo sama taki robiłam i też wykorzystałam go do dekoracji serduszka :-). Twoje jest bardzo ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego, że ciągnie Cię do takich niebieskości - są urocze:) Piękne serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, lubie takie niebieskości i koronką do tego, bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje haftowane serduszka, to jest śliczne, ciagle mam nadzieję, że wrócę do ich robienia i ciagle brak czasu.
    Faktycznie pogoda dopisuje i niech będzie jak najdłużej, ale w Boże Narodzenie marzy mi się trochę śniegu...😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zawieszki w kształcie serca. mam tylko zawsze jeden problem . Jaki kolor dla nich wybrać :-)
    Hafcik tez uroczy i w tych niebieskościach wygląda cudnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne serduszko Aniu i jak zawsze cudnie obfocone!
    Tworzysz prawdziwie serduszkową kolekcję i już sobie wyobrażam
    jak wszystkie będą pięknie wyglądać na choince :* :)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Milá Ania,
    Tvoje modré srdce je krásne, mám rada motív anjelov a ten Tvoj sa mi veľmi páči.
    Veru, čoskoro tu máme Vianoce...
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawieszka, ta kokardka dodaje jej elegancji. Korzystaj z pięknej pogody i ogrodu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zawieszka Aniu i kolorek ma fantastyczny!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne serduszko;) Wszystko w nim pasuje idealnie;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale świąteczne akcenty zawsze, ale to zawsze przyciągają mnie jak magnes. Super serduszko. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńko, Aniu - zwłaszcza dla takiej wielbicielki niebieskiego jak ja:)
    Też odliczam czas zabawami blogowymi:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza zawieszka. Anielski motyw wspaniale się wpisał w kształt serca. Jest mega romantycznie za sprawą koronek.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna zawieszka! Rozumiem uwielbienia dla konkretnego koloru, bo sama jestem zafiksowana na punkcie czerwonego.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu zawieszka jest śliczna!!! Ja w ogóle lubię motyw kratki więc jak gdzieś pojawia się to przepadam :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne serduszko :-) Choinka coraz ładniejsza będzie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft i ogród, jak dla mnie idealne połączenie😊😊 ja też oprócz haftu uwielbiam swój ogród i wszelkie prace w nim które wykonuje😁😁 a co do haftu w moich ulubionych kolorach, podobają mi się twoje pomysły i wykończenia prac😉
    Pozdrawiam serdecznie😊😊

    OdpowiedzUsuń