wtorek, 22 sierpnia 2023

Dla Splocika:)))

Dobry wiecz贸r馃槏

 

Po d艂ugiej przerwie wracam w blogowe rewiry, prawie trzy miesi膮ce to kawa艂 czasu. 

Wracam pe艂na obaw czy kto艣 mnie tu jeszcze pami臋ta? Mam nadziej臋, 偶e tak:)

Du偶o spraw i wydarze艅 mia艂o wp艂yw  na moj膮 blogow膮 nieobecno艣膰. Sprawy przykre, zdrowotne, ale i przyjemne radosne. Dla mnie by艂 to bardzo nerwowy czas i najzwyczajniej w 艣wiecie brak艂o ochoty i czasu na rob贸tki wszelakie.

 O tych z艂ych rzeczach nie b臋d臋 si臋 zbytnio rozpisywa膰, bo nie warto. Dosta艂am niez艂膮 lekcj臋 od 偶ycia, od ludzi, i zawsze b臋d臋 o tym pami臋ta膰.

 Prawda jest taka, 偶e ludzie sami swym post臋powaniem ucz膮 nas rozumu i pokazuj膮 jak mamy ich traktowa膰. 

To tyle w temacie, bo szkoda psu膰 sobie humoru w ten jak偶e pi臋kny upalny, letni wiecz贸r 馃榾

Przychodz臋 dzisiaj ze 艣lubn膮 karteczk膮 wykonan膮 dla kole偶anki z pracy, m艂ode dziewcz臋 w sierpniu wkracza艂o w kolejny etap 偶ycia:)

Bardzo chcia艂am 偶eby ta karteczka by艂a wyj膮tkowa, delikatna i romantyczna. Musia艂am troch臋 pomy艣le膰 偶eby co艣 艣licznego wykombinowa膰, oce艅cie same czy mi si臋 to uda艂o馃槒


Kartka leci na zabaw臋 R臋kodzie艂o i Przys艂owia, moje my艣lenie pasuje do pierwszego przys艂owia zaproponowanego przez organizatork臋 Splocika:)))

1. Trzy razy pomy艣l zanim co艣 zrobisz, a nie b臋dziesz 偶a艂owa艂 swych czyn贸w.

2.Jaki pierwszy, drugi, trzeci taki ca艂y sierpie艅 leci.

Obowi膮zkowo banerek do zabawy:)


Na koniec dla wytrwa艂ych podziel臋 si臋 z Wami moje Drogie, moim wielkim szcz臋艣ciem! 

Moja rado艣膰 i szcz臋艣cie tym wi臋ksze, 偶e po trudnej i niebezpiecznej ko艅c贸wce ci膮偶y, gdzie modli艂am si臋 o ka偶dy kolejny dzie艅 do terminu, zosta艂am po raz kolejny babci膮馃槏

W lipcu do naszej rodzinki do艂膮czy艂 Kubu艣, zdrowe cudowne 58 cm szcz臋艣cia i prawie 3kg wagi馃挅


Pozdrawiam serdecznie i buziaki zasy艂am:*


Anna.

 


 

 



  

19 komentarzy:

  1. Podobno co nas nie zabije to nas wzmocni i chyba co艣.w.tym jest. Szkoda czasu dla z艂ych ludzi. Cudna kartka . 呕ycz臋 Tobie i Twoim bliskim du偶o szczescia:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo Lucynko za wizyt臋 i m膮dre s艂owa, zgadzam si臋 z Tob膮 w tym temacie.
      Pozdrawiam s艂onecznie:)))

      Usu艅
  2. Karteczka bardzo piekna, bia艂e kwiaty I kawa艂ek tiulu pieknie ozdabiaj膮. Gratulacje babciu, jejku ja ca艂y dzie艅 na szpilkach i w nerwach bylam jak c贸rka by艂a na porod贸wce.Niech si臋 zdrowo chowa .Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Aaa...dzi臋kuj臋 bardzo Babciu za gratulacje i dobre s艂贸wko odno艣nie kartki:*
      To rzeczywi艣cie s膮 nerwy i stres wielki. Pozdrawiam cieplutko Ula:)))

      Usu艅
  3. Aniu! 艢ciskam gor膮co! Gratuluj臋 z ca艂ego serducha i niech zdrowie Wam wszystkim dopisuje!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Kasie艅ko w podzi臋ce za wszystko, pozdrawiam s艂onecznie:*

      Usu艅
  4. Jejku, jakie dobre wie艣ci! Cudownie, 偶e masz kolejn膮 ma艂a pociech臋 wnusia :) 呕ycz臋 jemu i jego rodzince zdrowia i mn贸stwa rado艣ci!
    Kartka weselna jak najbardziej Ci si臋 uda艂a - tyle szczeg贸艂贸w, warstw - cudo. Buziaki
    Ps. Oby zawsze w naszym 偶yciu przewa偶a艂y te dobre sprawy, a te gorsze, 偶eby jak najszybciej przemija艂y - nawet z naszej pami臋ci.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to moje kolejne szcz臋艣cie, to pierwsze ma trzy lata i jest dumn膮 starsz膮 siostr膮;)
      Dzi臋kuj臋 Ci pi臋knie za dobre s艂owa i mam nadziej臋, 偶e tak b臋dzie.
      Buziaki i pozdrowienia zasy艂am :) :*

      Usu艅
  5. 艢liczna kartka Aniu. Dobrze, 偶e z艂e wydarzenia zosta艂y przy膰mione przez tak radosn膮 nowin臋. Gratulacje dla szcz臋艣liwej rodzinki, niech Kubu艣 ro艣nie zdrowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Madziu, bardzo dzi臋kuj臋 za wizyt臋 i moc serdeczno艣ci, ciesz臋 si臋 , 偶e karteczka Ci si臋 podoba:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usu艅
  6. Aniu, przede wszystkim serdeczne gratulacje z okazji narodzin kochanego wnusia. Karteczk臋 zrobi艂as przepi臋kn膮 bardzo mi si臋 podoba.
    Przesy艂am moc u艣cisk贸w i dobrych my艣li - Ma艂gosia X

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo Ma艂gosiu za gratulacje i zachwyty nad moj膮 karteczk膮!
      Buziaki zasy艂am i pozdrawiam:*

      Usu艅
  7. Kartka prze艣liczna. :)
    Ja szukam inspiracji na kartk臋 艣lubn膮 i mo偶e skorzystam z Twojego pomys艂u.
    Kubu艣 - sama s艂odycz - nie zdrowo ro艣nie na pociech臋. :)
    Gratulacje dla Rodzic贸w i dumnej Babci. :)
    Tw贸j link i fotk臋 doda艂am do mojego wpisu.
    Mi艂o mi, 偶e bawisz si臋 u mnie. :)
    Nie ma obowi膮zku wykonania wszystkich zada艅, ale je艣li tylko masz ochot臋 uzupe艂ni膰 zaleg艂o艣ci, to b臋dzie mi艂o do poprzednich galerii dorzuci膰 Twoje prace.:)
    Ciesz臋 si臋, 偶e trudne sprawy ju偶 za Tob膮 i nowa rado艣膰 w rodzinie.
    O z艂ych sprawach trzeba zapomnie膰 jak najszybciej, bo wa偶niejsze s膮 te dobre i przyjemne.
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Splociku inspiruj si臋 do woli a ja b臋d臋 si臋 z tego tylko cieszy膰!
      Dzi臋kuj臋 Ci bardzo za gratulacje, rado艣膰 jest wielka a ja jestem podw贸jn膮 babci膮.
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usu艅
  8. Karteczka jest prze艣liczna :)
    A cisz膮 w pisaniu si臋 nie przejmuj, to znaczy, 偶ycz臋 aby codzienno艣膰 by艂a mi艂a i serdeczna i aby nie zmusza艂a Ci臋 do niepisania :) Ale chodzi mi to, 偶e tutaj w blogo 艣wiecie nie tak 艂atwo zapomnie膰 o kim艣 i zawsze si臋 czeka, t臋skni i wygl膮da powrotu autora (buziaki) :D

    OdpowiedzUsu艅
  9. Agatku jak pi臋knie to wszystko napisa艂a艣, dzi臋kuj臋 bardzo za takie 艣liczne 偶yczenia:)
    Ten blogowy 艣wiat rzeczywi艣cie jest jak rodzina, mi艂o, 偶e 偶e kto艣 czeka.
    Pozdrawiam cieplutko :*:)

    OdpowiedzUsu艅
  10. 艢liczna karteczka! Fajnie wysz艂o. Zdr贸wka dla Ciebie i Wnuczka (kawa艂 Ch艂opaka)! Jeste艣my i zagl膮damy (inni chyba te偶) 馃憤

    OdpowiedzUsu艅
  11. Pi臋kna karteczka. Gratuluj臋 cudownego Wnuka:)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Kartka 艣liczna i gratulacje dla babci :-).

    OdpowiedzUsu艅