piątek, 25 sierpnia 2023

Choinka 2023:)

 Dzień dobry😍


Miesiąc powoli dobiega końca,  pora więc na zimową pracę. 

A swoją drogą to fajnie się takie zimowe hafciki tworzy kiedy żar z nieba się leje, można się myślami przenieść w zimowy zaśnieżony czas:)

Dzisiaj będzie szybciutko czas weekendu się zaczął a ja jutro wyjeżdżam w moje ulubione Taterki💓

 Dawno mnie tam nie było i tęskni mi się już bardzo. 

Plany są ambitne jak na moje możliwości, nie pamiętam już kiedy chodziłam po wysokich górach.

 Moja kondycja woła o pomstę do nieba, zasiedziałam się troszkę a czs rozruszać stare kości😅

 No cóż, do odważnych świat należ zobaczymy, co mi z tego wyjdzie😏

Dla Kasi na zabawę choinkową przygotowałam mikołaja z dzwoneczkiem, plecki zawieszki podkleiłam czerwonym filcem. Dopiero w trakcie zdjęć doszłam do wniosku, że lepszy byłby biały filc nie było by wtedy tej czerwonej obwódki którą widać.

 Czerwony filc prześwituje przez plastikową białą kanwę;(  



Dla jasności sprawy zostawiam banerek zabawy😍


A ja dziękuję Wam pięknie za każde pozostawione u mnie słowo i cieszę się, ze do mnie zaglądacie💖

Biegnę zobaczyć co tam ciekawego u Was słychać?

Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu wszystkim życzę, odpoczywajcie i bawcie się dobrze:)


 

Buziaki😘

 

Anna.

 

 

15 komentarzy:

  1. Aniu, Mikołaj wyszedł zacnie, a ta czerwona obwódka dodaje uroku zawieszce i oryginalności. Wg mnie wygląda to ok.
    Życzę Ci dobrej zabawy na wyjeździe. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówisz Kasiu? No to mnie troszkę uspokoiłaś;)
      Dziękuję pięknie za wizytę i serdeczności ślę:*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cornelko, dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Piekny Mikołajek, życzę miłego wypoczynku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jaki uroczy Mikołajek.
    Udanego wypoczynku w Taterkach.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny księżycowy mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wygląda i ten filc i hafcik 🤩 PS u Kasi zalinkowałaś post z zeszłorocznego sierpnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna zawieszka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiałam już twojego mikołajka na Fb :-)
    Z przyjemnością dziś znów rzuciłam okiem na jegomościa ;-))
    Serdeczności moc, Aniu.
    Dużo uciechy z wędrówek po tatrzańskich ścieżkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie hafciki - połączenie Mikołaja z księżycem. Świetna zawieszka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna mikołajowo-ksieżycowa zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń